tirsdag, september 02, 2014

Hell og lykke // just my luck!

 
Jeg fikk øye på denne firkløveren da jeg krysset en diger plen her om dagen - den beskriver godt hvordan jeg føler meg! Denne sommeren har vært et eventyr av givende arbeid og fine små pauser på besøk hos fine folk på flotte steder. Tempoet har vært ganske høyt, bloggen har blitt alvorlig forsømt. Det har ikke livet offline blitt! Jeg føler meg heldig og velsignet - og solen varmer fortsatt inn gjennom vinduet mens jeg  tar fatt på høstsesongen og setter igang med nye oppgaver. Timeplanen vil fortsatt være ganske full, men jeg satser på at det blir tid til litt blogging også.

Det har vært en del fremgang på oppussingsfronten, jeg er i den avsluttende fasen av et par strikkeprosjekter, og jeg har nettopp startet et kunstprosjekt, så her er det litt av hvert i vente :o)
 
I spotted this clover as I crossed a large field the other day - it serves well as an illustration of how I feel. This summer has been an adventure of rewarding work and nice little breaks visiting great people in great places. The pace has been fairly up-beat, so the blog has been seriously neglected. Real life has not! I feel lucky and blessed - and I dig into the fall season with the sun still warming through the window as I am embarking on new tasks. The schedule will be pretty full, but hopefully there will also be time for some catching up in here.
 
There has been quite some progress on the refurbishment, I am in the finishing phase of a couple knitting projects and I have just started an art-project - some of it may be bloggable. Stay tuned!

Ingen kommentarer: