tirsdag, desember 06, 2005

Hat & Mittens

Litt stille på bloggen for tida - men det er liv i meg, altså. Til tross for sykmelding. Ny strikking er det lite av, til det har feberen (ikke fiberfeber, desverre...) vært for høy og formkurven for lav. Her er iallfall et par bilder av noe jeg har strikket! Lua er i dobbelt Falk fra Dale, og skulle matche ei jakke og votter (i enkel Falk) som ble strikket forrige vinter. Mønster og design: mitt eget. Kanskje jeg slenger ut et bilde av jakka også, etter hvert?


It´s a bit quiet on this blog nowadays - I am still alive, though! But I am on the sick list, and a high temperature (not fiberfeber, I am afraid) has kept me from knitting and blogging for several days. Anyway; these are photos of things I made! The hat Double falk from Dale) is new, made to match the zip-up cardigan and mittens (single Falk)I made last winter. Pattern and design: my own. Maybe I´ll post a photo of the cardigan too?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastisk stilige votter! Skikkelig kule!

Strikkelise sa...

De vottene! *dån*
Those mittens! Swoon..

Anonym sa...

Dei finaste vottane eg har sett nokon gong. Er så imponert at eg dånar!!! Og tusen takk for æra over å ha fått ein av dine kreasjonar oppkalla etter meg :o)Jakka var nydeleg, og fargana som om eg skulle ha valgt dei ut sjølv.

Eg er snart i hobbymodus etter Spaniaturen. God bedringtil deg! Klem

Anonym sa...

Så herlege vottar! Dei er vanvittig supre! Fargane, fiskane, alt er perfekt!

... Og sånn går det når den gode feen skriv innlegg før meg, då vert innlegget på nynorsk. ;-)

Håper du kjem i form snart!