søndag, oktober 27, 2013

"Final report" from the Loop

Dette er den lille fangsten fra høstferiens Loop-ekspedisjon i London. 300 g Misti Alpaca i verdens deiligste cerisesjatteringer! Jeg har ikke bestemt meg helt for om det blir en bolero eller kanskje en skuldervarmer/ponchosak som denne Muji capen (som jeg oogså har kjøpt og som er i flittig bruk), evt med tilhørende pulsvarmere. Jeg har laget noe lignende i 2008, noe jeg kalte en Schwarmer (SCarf + shoulderWARMER). Før det blir aktuelt å starte på nye prosjekter har jeg uansett flere gamle å gjøre ferdig, og dette garnet tåler nok godt å ligge og godgjøre seg en stund. Legg merke til hvor godt påde garn, knapper, papirpose og tape matcher - det er sånt som varmer en fargefriks hjerte litt ekstra :o)

This is what I brought home from my Loop expedition during fall break in London. 300 g of Misti Alpaca in the most wonderful cerise hues. I have not yet decided if I should make a bolero, or something like this Muji multi cape (which I have also bought and constantly wear), with matching wrist warmers. I made something similar in 2008 and called it a Schwarmer  (SCarf + shoulder WARMER). Anyhow - there are a few other projects in line before I will start thisone. And I am confident that this yarn will do just fine as a decoration for now. Note how extremely well the yarn, paper bag, buttons AND washi tape matches - a heartwarming Loop gesture for a colour frak like me :o) 


Finfin garnbag er også kjekt å få med på kjøpet :o)

A pretty and useful knitting bag was a great bonus :o)

Ingen kommentarer: