fredag, september 09, 2005

Rop på sommer´n - så kommer´n!

Først en rosa skjønnhet til... - First another pink beauty...

Så et svar til Garnlusa: Neida, blokkingen har ikke forandret fargen på Brancing Out det aller minste - men lysforholdene under fotograferingen er nok varierende. Det er også mine evner som fotograf ;o)


Then an answer for Garnlusa: No, the colour of Branching Out has not changed during blocking - but the different photos reproduce the colour differently depending on the light and of course on my shortcomings as a photographer ;o)




Og nå.... noen bittesmå bilder av stedet jeg skal oppholde meg de nærmeste to ukene... Byr det seg en mulighet til å blogge der jeg er gjør jeg det - men det blir vel ikke førsteprioritet. Lediggang og latskap er førsteprioritet - men et par strikkeprosjekter er selvsagt pakket!


And now... Some tiny photos of my whereabouts for the next couple of weeks! If I get the chance to blog from there I will - but my priorities will be idleness and lazyness (my luggage would not be complete unless it contained a couple of knitting projects though, and of course my luggage is complete!)


Ingen kommentarer: