mandag, april 03, 2006

Lucky me

-er ikke dette en fantastisk fin pakke? det er Supernøtt som står bak den flotte innpakkingen - og pakken var til MEG!!! Jeg har nemlig bursdag i dag... Det har strømmet på med hyggelige folk, hyggelige hilsner og supre gaver - Jeg er så heldig som har så mange som husker på meg på dagen min - tusen takk, alle sammen :o) På toppen av det hele dukket kameraet mitt opp igjen i dag, så dette er en fantastisk bra dag på alle måter :o) -isn´t this a beatifully wrapped gift? It is done by Supernøtt, and the gift was for ME!!! It is my birthday today... It has been a wonderful celebration with lots of dear and friendly people, lots of nice greetings and lots of GREAT presents - I am such a lucky girl to have so many nice people remembering me on my day. Thank you very much, all of you :o) My camera finally turning up again this morning made the day even more perfect! :o)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen din! Du er jammen heldig!

Og den pakken var rålekker, antar at innholdet var fint også.......... Nyt middagen i kveld!

Anonym sa...

Gratulerer så masse med dagen :o)))

Supernøtt sa...

Håper det som var inni stod til innpakkingen ;)

Godt å høre at kameraet er kommet til rette. Hvor hadde det gjemt seg?

Gleder meg til strikkekafé i kveld, da skal jeg ha på meg mine nystrikkede votter :D

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!

Strikkelise sa...

Grattis :D