onsdag, april 26, 2006

Post # 100?!?

Wow!!! 100 innlegg her på bloggen allerede?! Jeg er tydeligvis mer PR-kåt enn jeg trodde ;o) Det er en stund til 1-årsjubileet for bloggen, men 100 innlegg er jo også en milepæl som bør feires... med litt garnshopping, kanskje...? Vel, jeg har jo en del garn og en del påbegynte prosjekter liggende, da, så jeg bør kanskje nøye meg med å kjøpe flere bokser til å oppbevare garnet i :o) Bildet er et bevis på min resignasjon når det gjelder å så sommerblomster på friland. Jorda er fortsatt for kald for sånt noe, så det blir små hjemmelagede drivhus i år også... så får jeg plante ut det som forhåpentlig spirer om ei uke eller tre. Wow!!! 100 entries already?!? I must be more attention seeking than I thought ;o) My blogs 1st anniversary is not due for several months, but 100 post also calls for celebration, or what?? Maybe by shopping for... yarn? Wool? Some nice skeins? Balls of fleece...? yes, yes, we all know what my favourite treat would be. And it would be great to indulge myself with my favourite yarns! But I will stick to my dull, geeky plan to prove my sobriety (I am still the one in charge, not the yarn. I rule over the yarn. The yarn does not rule my life. Or...?). And my plan is to buy a few more boxes for storing my stash. Because I have stash. And I have UFO´s. It is more or less taking over the bedroom floor (but I am still in charge! Not the yarn!! I rule over the yarn! The yarn almost rule my life...). The photo is a proof of my resignation when it comes to sowing outdoors. The soil os still too cold. My homemade nurseries will hopefully give the flowers and sweet peas a great start in life - and the actual planting outdoors will have to wait for another few weeks.

Ingen kommentarer: