onsdag, juli 05, 2006

Scrunch

Hva er dette for en snurpekrøll?! At bildet er uskarpt og langt fra "photo-shoppet" gjør ikke saken bedre. Men egentlig er dette helt fantastisk; det er nemlig bolerojakka som er i framgang! Er ca. halvveis på det halve av kanten rundt - det er da ikke verst? Blondemønsteret er forresten ikke fullt så ille å strikke som jeg husket det, så nå er jeg ved godt mot igjen :o) Neste gang jeg er i nærheten av en printer skal jeg få ut oppskrifta på juli-sokkene på Hobbyboden. I tillegg skal prinsessa mi få en sommertopp av restene fra min egen sommertopp - så det ligger an til multitasking, som alltid... Og i morgen skal Supernøtt og jeg på garnshopping... :-D What kind of scrunch is this?! The out of focus photo is not exactely improving the look of this thing either - so you just have to trust my honest blue eyes when I tell you this is actually the bolero jacket back on track! Or rather back on the needles... Half of half of the broad lace trim is done and the pattern knits up easier and faster than I remembered :o) As soon as I get a print of the pattern for the July socks at Hobbyboden I´ll knit them, and I am also going to knit a top for Princess from the left over yarn from my own top. Multitasking as always... and tomorrow Supernøtt and I are going yarn shopping :-D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så gøy å se det går framover med jakken din.
Jeg sliter med å finne motivasjon til å gjøre ferdig min, nå i sommervarmen ;)

Supernøtt sa...

Og det må jeg si ble en formidabel garnfangst. Jeg er allerede på forsøksstadiet med oppvaskklut :)