onsdag, april 11, 2007

A time for recieving

Tusen takk for superduperflott gave, Supernøtt! Jeg hadde en flott bursdag med oppvartning og gaver fra nære og kjære, og det hele strakte seg faktisk over flere dager! Sånn er det når påskeferie og bursdag sammenfaller; da kan man innkassere gaver i by og bygd og til fjells i lange tider. Når sant skal sies er det fortsatt gaver i vente, vet jeg :-D Det må nevnes at gaven fra Supernøtt (som vanlig, kan jeg faktisk si, heldig som jeg er) var en estetisk nytelse fra innerst til ytterst, men jeg har ikke bilder av den i innpakket stand. Jeg kan si så mye som at den så ut som en nær slektning av denne! Fjorårets filtblomst var byttet ut med et par av Supernøtts maskemarkører Thank you so much for the beautiful gift, Supernøtt! I had a wonderful birthday earlier this month, recieving great gifts and a lot of pampering and attention of all good kinds from my near and dear. I have to mention that the wrapping of this years gift from Supernøtt was just as pretty as last years, but unfortunately there is no photo. This yar the felted flower was replaced by a pair of Supernøtts pretty Stitch markers

Ingen kommentarer: