søndag, mars 16, 2014

Alpakkastriper II // Alpaca stripes II

Jeg er en selverklært fargejunkie, og disse strikke- og hekleprosjektene mine er en temmelig konstruktiv form for rus, vil jeg si! Restelageret krymper mens jeg koser meg, og så blir det brukbare, og til dels riktig fine, tepper til slutt. Jeg må bare vise noen utsnitt av det siste rilleteppet som ble ferdig forrige uke - og jeg kjenner at det kiler i magen og kribler i fingrene når jeg ser disse bildene! Er det flere som har det slik når det kommer til farger? Eller garn? Eller kombinasjonen av disse...?
 
I am a self-proclaimed colour junkie and my knitting and crochet projects is a rather constructive form of intoxication and addiction! My scrap stash is shrinking while I enjoy myself, turning it into usable, and sometimes even gorgious blankets. I just have to share a few selected portions of the blanket I completed last week - and I can feel the tickle in my stomach and tingling in my fingers just by looking at these pictures! What about you; do you feel like this when it comes to colour? Or yarn? Or a combination of these ...? 

 



Ingen kommentarer: