lørdag, mars 29, 2014

Når man ikke kan svøpe seg i fløyel... // when draping myself in velvet is not an option...

...et par tre bilder til av "det lille røde"! Glittertrådene kommer ikke så tydelig fram, men jeg synes effekten er akkurat passe diskret glamorøs, når jeg koser meg i sofaen og altså IKKE svøper meg i fløyel, slik karakteren George Costanza (Jason Alexander) drømte om i Seinfeld i sin tid...
 
...a couple more pictures of the "little red" one! The glittery yarn is not very evident in the photos, but I think it gives just the right understated glamor, when I enjoy myself on the sofa and can NOT drape myself in velvet - like the character George Costanza (Jason Alexander) dreamed of on the Seinfeld show back in the days...
 
 
Mine hjemmelagde restepledd er det vel sosial akseptert å svøpe seg i...?
My home made scrap blankets are socially acceptable to drape oneself in, or what...?


 

Ingen kommentarer: