fredag, juli 29, 2005

Rose Bag







Bestemorsrutene blir stadig fler - nå er jeg oppe i 21 stk, men trenger 30 for å få et passe langt skjerf. Den lyseblå fargen har tatt slutt, og skal erstattes med lys lilla på de siste 10 lappene. Så får vi se hvor vellykket det blir...




Fargeinnslaget denne gang får bli roseveska jeg laget i fjor en gang - den har blitt en favoritt, så jeg fant det best å ta bilde av den før den blir utslitt! Jeg selger vesker i forskjellige butikker i Norge - men det kan jeg komme tilbake til senere. God helg og god strikking til alle som er innom!














The number of Grannysquares has grown to 21, but I think I´ll need 30 for a nice length scarf. I ran out of the baby blue alpaca and will replace it by a pale lilac for the last 10 patches. Hopefully it will look OK...




Todays colour splash will be the Rose Bag. I made here last year and she has turned into such a favourite among all my handbags - so I better post this to document her before she wears out. I sell bags from various Norwegian shops - but let me get back to that subject later. Have a nice weekend and happy knitting!










Roseveske - detalj


Rose Bag - detail







Roseveske/Rose Bag

Ingen kommentarer: