søndag, november 06, 2005

Feedback

Jeanette i Danmark, takk for kommentar! Jeg håper du følger med på bloggen, for her kommer nemlig svar på det du spurte om. Ikke særlig gode svar, men likevel... For å være ærlig var jeg så oppslukt av det jeg så i papirbutikken, og å få tatt bilder av det, at jeg ikke la merke til prisene... Ganske sløvt! Ikke vet jeg om de selger pr. postordre heller, men her er i allefall lenke til selve butikken i Oslo; Norway Designs, og til papiravdelingen: Papirgalleriet. Der finner du kontaktinfo - håper det er til hjelp :o)

Thank you for your comment, Jeanette in Denmark! I do hope you´re in here to check on updates because here are my answers for your questions. Not very good answers, but still... To be honest I didn´t quite notice the prices of these sheets of paper - I was and too busy admiring them and taking pictures of them. I don´t know if you can mail order stuff from this shop, but here is a link to the Norway Designs-shop in Oslo, and also the link to the paper department called Papirgalleriet. You can find contact details and such on these pages :o)

Ingen kommentarer: