tirsdag, november 15, 2005

Pakker til meg, pakker til deg...

Snart er det jul! Tjo ho! Så det går fortsatt i planlegging og produksjon av gaver - veldig koselig å holde på med. Babykjakka vokser også; den er snart ferdig. Men kameraet er ikke ferdig! Det er så kjedelig å blogge uten kamera... Jeg har til og med fått novembergaven fra min hemmelige venn, uten å kunne legge fram fotografisk dokumentasjon av dette. Pakken inneholdt to nøster lys turkis Alfa med litt sølvglitter i, mobilpynt (ironisk nok, siden jeg også fortsatt venter på å få tilbake mobilen fra reparasjon ;o) ) - og et par småsjokolader sammen med et stilig kort. Sjokoladene har jeg standhaftig stått i mot, for jeg vil så gjerne vise dem fram på bloggen :oD Det var ei kjempefin pakke - tusen takk, min hemmelige venn!

Look! I found a photo of the yarn I got from my Secret Pal! Thank you for helping out, Sandnes Garn






X-mas will be here soon! Yeah! I am still planning and producing gifts - a very nice way to spend the dark November nights. The Babys Cardigan will soon be finished, but the camera isn´t! It´s so frustrating! And blogging with no camera is just not the same... I just recieved a wonderful November gift from my Secret Pal, and not even this can be properly blogged. But I can tell you what it contained: Two balls of light turquoise Alfa (heavy weight woolblend) with silver lurex, cellphone-charm and a couple of chocolates and a cool card. So far I have resisted the chocolates, hoping to be blogging them soon. I don´t know for how long I can fight my sweet tooth, though... The gift was great - thank you so much, my Secret Pal!

Ingen kommentarer: