søndag, november 20, 2005

Secret Pal November & my camera is back!

Planen min funket!! så nå har jeg endelig kameraet mitt hjemme igjen. Tusen takk for hjelpa, Inger! Ut fra dette bildet å dømme skulle man kanskje ikke tro at kameraet var reparert, heller tvert imot... men jeg må nok bare skylde på min iver etter å blogge med ferske bilder igjen. Fotograferingen ble kjapp og kritikkløs ;o) Her er iallfall bilde av den herlige pakken jeg fikk fra min hemmelige venn i november. Variert og spennende innhold - tusen takk en gang til, hemmelige venn! :o)

My plan worked! I got my camera back, thanks to Inger. Thank you, Inger! You might not believe the camera has been fixed at all judging from this photo. But it´s just me again - too eager to blog with fresh photos. The shooting was fast and brutal! It still shows the contents of the gift from my Secret Pal, November. A great surprise of different goodies - again; thank you so much, Secret Pal! :o)

Ingen kommentarer: