torsdag, november 18, 2010

Glittering Prize

Remember Simple Minds...? Well. Anyhow. A couple of weeks ago I attended an inspirational seminar for teachers and other educational staff. The seminar included a workshop - we spent 1,5 hours playing with all the glittery stuff you can imagine! Our task was to make a filigree brooch inspired by the various traditional filigree brooches accesorizing the Norwegian national costumes. We were asked to bring an empty, clean tin, and as it turned out the tin lid would serve as a base for the brooch. This is what I ended up with - and I will proudly wear it in good Pippi Longstocking spirit :o)

4 kommentarer:

Moan sa...

Jeg syntes det er gøy å ha på slike pyntegjenstander som er anderledes.

Fingerheklede halsbånd som barna har laget, perlearmbånd og kjeder i alle farger. Noen har sett litt rart på meg, men pytt sann! Jeg viser gjerne hva barna mina har laget og brukt tid på å lage bare til MEG! :-)

Anonym sa...

Hei! Ta med deg bunadsølvet og bunningen til Stange! Takk for sist på Gravdahl:-)

formigrafisk sa...

Arti å se, etter at jeg fortalte om brosjeplanene mine. Vi ses hos Damen i Stange. Gleder meg!

Fiberfeber sa...

Ser ut som neste strikketreff i Stange må bero en stund - men jeg gleder meg like fullt, mine gode Gravdalkumpaner!