fredag, juni 13, 2014

One day at the time - or rather a week...?

Jeg undrer meg over tida, eller opplevelsen av tid: Hvordan kan ei uke ha gått siden sist jeg la ut noe her? De sju dagene som har gått har alle hatt sine gylne øyeblikk, travle perioder, langsomme samtaler og ettertenksomme stunder. Et nytt prosjekt som involverer symaskin er på gang - dvs det er egentlig fortsettelsen på et gammelt et - men mer om det senere. Ellers var jeg i full aktivitet på Plantasjen og senere i hagen forrige helg - snart på tide med noen bilder fra uteplassen også, igrunn. Først litt mer dokumentasjon av bølgeteppet Hot Mama! Som alltid er jeg helt fascinert av de mange fine (ja, fine etter min mening, altså) fargekombinasjonene og hvordan de virker på hverandre.
 
I have been meditating over time, or  rather on how I experience or perceive time: How can a week have passed since I last posted something here? The seven days that have passed have all had their moments of bliss, busy periods, slow and pleasant conversations and moments of reflection.  A new project that involves my old sewing machine has been started - ie it is really a continuation of an old one - but more on that later. Otherwise I was rushing on plantation and later in the garden last weekend - soon time for some pictures from the patio too. But first a little more evidence of wavy blanket Hot Mama! As always, I am completely fascinated by the many beautiful (in my opinion, that is) colour combinations and how they affect each other.




Ingen kommentarer: