mandag, juni 30, 2014

Bartebyen i mitt hjerte! // Wonderful Trondheim!

 
Forrige helg var jeg i Trondheim for første gang på over 20 år - det var et supert gjensyn, så jeg satser på at det ikke går like lenge til neste gang. Jeg koste meg på en fantastisk utstilling, ruslet på Bakklandet, kikket innom (og fant mange skatter i) de kule butikkene der, drakk den beste kaffen og spiste den den beste sildelunsjen ever! Det blir flere innlegg fra turen om litt - "skal bare"... 
 
 
Last weekend I was in Trondheim for the first time in over 20 years and had such a good time. I visited a great exhibition, walked the charming streets of Bakklandet,  found some treasures in the cool shops,  did some "slow living" in the nice cafes, and had the best herring lunch ever! More posts to come in a few (days)!

Ingen kommentarer: