mandag, mars 13, 2006

Cranberry Waffle Socks

Marssokkene er ferdige! Jeg har strikket dem i Tasseladd-garn fra PT, og brukt p 2,5 mm. Dette ble skikkelig solide raggsokker! Jeg likte denne oppskrifta - kanskje bortsett fra hælfellinga som jeg ikke synes gir optimal passform. Men jeg håper det raskt går seg til på mottakerens føtter ;o) The Cranberry Waffle Socks are done! The yarn is a wool (80%)/nylon (20%) blend called Tasseladd and I used 2,5 mm needles so the socks knit up very dense and solid. I quite like the pattern maybe except from the heel decrease/shaping which doesn´t give the snuggest fit. I hope the socks will snuggle the recipients feet though ;o)

2 kommentarer:

Supernøtt sa...

Skikkelig, solide tyttebærsokker. Jeg liker dem! Hvorfor får jeg lyst på vafler når jeg ser dem..? ;)

Anonym sa...

Those are beautiful! I've got to get some red yarn one of these days. They look so nice.