onsdag, mars 22, 2006

Old Times Glory

Jeg finner ikke kameraet mitt!!! Jeg trodde jeg hadde forlagt det innendørs, men det kan ha blitt stjålet den dagen vi var på pilketur... Det ble ikke noe fisk, forresten, så nå har jeg verken fisk, kamera eller billedbevis for de 40 cm jeg har strikket på blondestolaen. Her er et bilde av lue/halssettet jeg designet og strikket til min lille prinsesse for noen år siden. Vinteren 2001, var det vel. I can´t find my camera!!! I hope I just displaced it somwhere in the house. The other option is that it was stolen while ice fishing the other day... No fish, no camera - but still 40 cm of unproven lace. I hope I can show you some evidence soon! In the meantime I´ll show you this little set; a hat/bonnet and a neckwarmer I designed and knit for my daughter years and years ago... it must have been during the winter of 2001.

2 kommentarer:

Supernøtt sa...

Fint sett! Håper kameraet dukker opp igjen snart. Hva er vel livet uten bilder?

Anonym sa...

Nydelig sett!!! Kjempefine farger sammen!