mandag, mars 27, 2006

Thank you all

Tusen takk for hyggelige kommentarer i det siste. I dag blir det en kjapp oppdatering uten bilde. Kameraet har fortsatt ikke dukket opp :o( Bildet av Gimli var et fra forrige uke som jeg allerede hadde lasta opp. Men på strikkefronten er det ikke noe fotobevis å legge ut. Ikke har det blitt så mye strikking heller, utenom noen cm på blondestolaen og noen cm på bolerojakka. Noen har bedt om oppskrift på settet med lue og løshals fra en tidligere post, men her har jeg bare strikket etter innfallsmetoden,så oppskrift finnes ikke... Tror jeg tok utgangspunkt i en eller annen oppskrift fra et babyhefte til lua, antagelig fra Dale, for å finne rett maskeantall til rett str. Det er desverre alt jeg kan si om den saken. Veldig hyggelig at dere likte settet, altå :o) Nå håper jeg bare kameraet dukker opp snart - det begynner virkelig å plage meg at det er borte! Thank you all for the nice comments you have left lately :o) Todays post will be pictureless as the camera is still gone (last posts picture of Gimli the cat was uploaded some time last week before the camera was gone). The progress knitwise is quite slow, so I guess you don´t miss much anyway. A few cm om the lace stole and likewise on the bolero cardigan is all I´ve done the past week. I was asked to share the pattern for the baby´s hat/neckwarmer set from a previous post but unfortunately this was one of many projects knitted as I went (or rather invented as I knitted...). I think I looked up the numbers of stitches for the hat in a Dale Baby pattern book, and that is all I remember. Sorry! I´m happy you liked the set, though :o) I really hope the camera will turn up soon - Its dissappearance is bothering me quite a bit. Boo-hoo!!!

Ingen kommentarer: