mandag, desember 09, 2013

Christmascards



Så er tiden inne for å sende julekort igjen! En koselig tradisjon, som for det meste blir holdt i hevd av meg. I fjor tror jeg ikke jeg sendte et eneste julekort, forresten. Men i år har jeg laget en bunke på ca 40, og alle sammen blir sendt til venner, familie og kjente i øst og vest! Denne gangen har jeg blitt revet med av min egen kjøpestopp (klær og garn) - og har brukt av materialer jeg hadde liggende i mine gjemmer. Teksten inni kortet er en liten "julekrønike", med litt nytt fra våre kanter. Å sitte med slike puslerier på arbeidsrommet er en fin avveksling fra alt som har med oppussing å gjøre - og dette er nok siste gang rommet har vært i bruk til dette i sin nåværende stand. Jeg rydder og rydder i skuffer og skap for å forberede midlertidig utflytting - på nyåret en gang kan jeg flytte inn igjen i oppgradert rom :o)
 
Making 40 Christmascard has been a nice diversion from all the refurbishment related work lately. The cards are ready for the post office any minute!

Ingen kommentarer: