mandag, desember 16, 2013

Santa's little helper at work

Julegaveinnpakking er noe jeg gleder meg til hele høsten - å som jeg skal kose meg! Og så ender det gjerne med litt mer hektisk og litt mindre gjennomført stil enn jeg tenker meg på forhånd. I år ble det et slags russisk folklore-tema - jeg liker fargene og mønstrene på papiret fra TIGR veldig godt.


Merkelappene er i ekte gjenbruksånd - jeg har kuttet strimler av "tomme" klistremerke-ark og limt dem på strimler av farget kartong. Klistremerkearkene har jeg tatt vare på i sikkert 20 år, med den klare formening om at "en dag skal jeg finne på noe lurt med disse"! Og så var plutselig dagen der, når jeg ryddet i gamle kartongrester. Det ble kanskje et vel militært preg på noen av disse merkelappene - litt sånn epålett med stjerner, eller noe - men de passer da ganske godt på disse pakkene?
 





Wrapping gifts are one of many joyful and nice tasks before Christmas. As usual, I got more busy than planned and ended up with a quite accidental style on my gifts. I like the colours and patterns of the wrapping paper from TIGR though - they have a certain Russian folklore look, I think. I used sticker scraps and paper scraps to make gift tags - and even thoug they have a military look they team up well with the gifts. Or so I think... 

Ingen kommentarer: