fredag, mai 30, 2014

Ord på en sten


Dette er ikke mig.
Dette er kun et spor
trådt på min korte vej
over den hårde jord.

Nu er jeg intet sted.
Nu er jeg intet jeg.
gav jeg dig noget med,
lever jeg med i dig

Piet Hein


I dag la en kjær venn ut på sin aller siste reise. Den ble påbegynt 21. mai, da hjertet hennes stoppet brått og helt uventet. Hun har vært en trofast og lojal venn for meg gjennom mange år, og hun lot meg være hennes venn langt utover våre mange felles interesser. Hun hadde en fargesprakende personlighet med et herlig humør og en fornøyelig humor. Tapet er ufattelig stort for så mange, og aller mest for hennes to barn. Hun vil bli savnet av uendelig mange gode grunner av oss alle. Jeg vil alltid minnes henne med glede og takknemlighet. Mitt ønske for henne er: ta trygt imot den freden som er der for deg nå.

Ingen kommentarer: