søndag, august 21, 2005

Sleep talk

...eller i allefall nesten! Dette er ganske sent for meg, som egentlig er et utpreget b-menneske, men som likevel tvinger meg til å følge a-samfunnets døgnrytme... Jeg har tenkt å ta en titt på den timeglasshælen igjen før jeg gir meg i kveld, så kommer ny rapport om hvordan det gikk i morgen. Siden sist er de røde sokkene fullført - mangler å sy inn tråder (heldigvis bare to på hver sokk - veldig greit med ensfargede prosjekter!), og et par nye er på pinnene. Dermed er timeglasshælen meget aktuell. Ellers har jeg nøstet opp noe ull/silkegarn til et annet lite prosjekt, som igrunn er litt hemmelig, siden jeg ikke vet helt hvem som kan tenkes å titte innom denne bloggen ;-)





Dette blir mitt første innlegg uten et eneste bilde! Mange blogger har definitivt mer bråk enn ull, så og si - og mange av dem er absolutt verdt et besøk nettopp av den grunn - men selv vil jeg gjerne ha en blogg som er moro å SE på. Likevel... det kunne jo tenkes at man innimellom har trang til å utgyte seg om litt av hvert som ikke har det aller minste med kreative aktiviteter å gjøre også - i sånne tilfeller er det muligens slik at tusen ord sier mer enn et bilde. Hø hø hø...





Må bare fortelle at jeg har meldt meg inn i "Hemmelig venn" på Hobbyboden, så nå blir det fryktelig spennende og morsomt både å sende og få pakke i posten :o)










...or almost so... According to my personality/biological rythm I really enjoy staying up late - but at the same time I try to follow the rythm of the rest of the society which means getting up early in the morning. To be able to do so I desperately need at least 7 hours of sleep which implies NOT staying up late... Well, I intend to once again check out the hourglass heel tutorial before I give in. We´ll see how I managed tomorrow. The red socks are completed - only four ends to weave in! The bliss of monochromic projects... Another pair (or half a pair so far) are on the needles and this is why the mentioned tutorial is keeping me from going to bed right now. I also wound up some silk/wool tweed for a secret project (who knows who´s reading this blog ;o))





This is my first post without a single picture. Lots of knitblogs contain more words than actual knit-stuff, and quite a few are very good reads - but me? I intended my blog to be fun to LOOK at. Still... one might, from time to time, feel the urge to jabber on about non-creative issues. If so, wouldn´t it be quite logical that a thousand words would say more than one picture...? Ha ha ha...





I just have to tell you that I now have a Secret Pal (through Hobbyboden), and I´m sooo excited! It will be so much fun both to send and recieve a parcel :o)

Ingen kommentarer: